
Vlastní silou
-
První bicykly pod označením Royale Saroléa předznamenaly roku 1892 motocyklovou éru značky. Po obsazení Belgie německou armádou (1914) byla zastavena společně s výrobou motocyklů i výroba velocipédů. Některé typy byly v nabídce ještě po válce, ale s jízdními koly továrna záhy skončila (1922). K renesanci bicyklů došlo v roce 1935. Především ve válečných letech nabyly na důležitosti.
-
Pro živnostníky
Roku 1932 představila herstalská továrna pod obchodní značkou Mototraction sérii obchodních tříkolek. Použili osvědčené spodové motory 350 a 500 ccm v kombinaci se třemi typy podvozků pro náklad 300 a 500 kg. Požadavek přišel od generálního zástupce v Japonsku, kde byly takovéto rikši oblíbené a žádané. Tříkolka vycházela z motocyklu, přední vidlici však nahradila bedna se dvěma koly.
Do stejné kategorie bychom mohli zařadit i další užitkové výrobky Saroléa. Jsou to překvapivě různé plečky (myšleno hospodářské náčiní), secí stroje, ale i přívěsy, dodávkové vozíky atd.
-
Sidecary
Ke svým motocyklům továrna rovněž nabízela sidecary vlastní konstrukce.
-
Vzhůru do oblak
Pro sportovní a turistická letadla uvedla firma na trh roku 1934 dva typy motorů flat - twin: Epervier o výkonu 25 koní při objemu 915 ccm a Vautour s 32 koňmi z objemu 1100 ccm. Ten o rok později modernizoval do typu Albatros se stejnými základními parametry, ale umožňující větší variabilitu použití. Motory byly dodávány včetně různých vrtulí. Leteckých motorů se prodalo přibližně sto kusů.